Alba Millaruelo

Professorat

Actriu, formadora teatral, contacontes, educadora i mediadora.

Formada en interpretació a El Timbal, on va cursar Escola d’Actor. Postgraduada a l’Institut del Teatre en Arts escèniques i Educació. Ha realitzat els estudis de Teatre d’Intervenció Social en Teatre de l’Oprimit al Forn de Teatre Pa’tothom amb Jordi Forcades.

És formadora teatral a diferents escoles de Barcelona. Dissenya i duu a terme projectes de dinamització comunitària a través del teatre amb infants, joves, gent gran i AFAs. Facilita tallers a museus com el CaixaForum o Museu d’Esplugues i realitza teambuilding a empreses com la Pascual. És formadora d’expressió, jocs, gestió de conflictes i dinàmiques a cursos de monitors/es i directors/es de lleure. Ha realitzat un voluntariat a República Dominicana desenvolupant un projecte de teatre social amb joves.

Com a actriu ha creat en col·lectiu diversos espectacles: Princeses de la companyia Pamboli (Premi Estrena’t) amb el que ha actuat a la Nau Ivanow; Netejant la Màgia de la companyia Mia (Premi Màgia als Mercats, Màgicus) amb el que ha actuat a la FIMAG i Fira Tàrrega; i Contes des del Roser de la companyia Narra la Rosa amb el que ha actuat al Teatreneu. Ha actuat a Microteatre Barcelona i a l’Almeria Teatre amb l’espectacle familiar Escuela de mágia.

Actualment la podreu veure amb Històries Volades, un espectacle familiar de creació pròpia. Les seves aventures es van començar a representar durant la pandèmia en format online i ara ja han volat per diversos Centres Cívics, Festes Majors i Festivitats Culturals.