Amy Russell

Equip col·laborador

Amy Russell és la fundadora i directora de l’escola Embodied Poetics de Londres. Professora de la pedagogia de Jacques Copeau/Suzanne Bing i Jacques Lecoq ha estat premiada també com a dramaturga en diverses ocasions.

Va estudiar la pedagogia Lecoq l’any 1997-98 (amb el mateix Jacques Lecoq) i seguidament va crear el Màster d’entrenament actoral anomenat MFA in Actor Created Phyisical Theatre a la Universitat Naropa de Boulder, Colorado (EUA). Va ser la cofundadora pedagògica de la London International School of Performing Arts (LISPA) l’any 2003 on va treballar fins l’any 2017 tant a Londres com a Berlín.

L’Amy és també psicoterapeuta acreditada en Gestalt, dinamitzadora de processos de grup per a creadors i creadores i investigadora acadèmica.

Actualment està fent un Doctorat a la Universitat de Tasmània. Les seves àrees de recerca estan enfocades en l’estudi interdisciplinar de la teoria de l’espai i la pedagogia de Jacques Lecoq. La seva dissertació: ’Devising Lecoq’s Geodramatic Territories as Critical Spatial Practice’ parla de les possibilitats que la creació col·lectiva té per entendre la pràctica social de l’espai i el potencial revolucionari de la creació col·laborativa.

Hola! Voldria més informació / Querría más información