Carla Gaya

Professorat Carla Gaya cv

Graduada en Teatre Musical per l’American Musical and Dramatic Academy (AMDA, Nova York), complementa els seus estudis amb els de formació vocal en Estill Voice Training I i II per Helen Rowson. Posteriorment, cursa piano, llenguatge musical i harmonia en el Taller de Músics. En la seva formació en cant ha tingut professors com Yasmina Azlor, Anna Ollet, Cynthia Sanner, VivManning, Alexandra Morales, Ira Prat i Xevi Gata. En la seva formació actoralha tingut professors com Rosa Galindo, Ferran Audí, Raimon Molins i David Vert. Actualment, està cursant el Grau de Logopèdia per la UOC i complementa la seva formació amb cursos de dansa jazz i improvisació vocal.

La seva experiència professional comença en l’obra de teatre musical “Què, el nou musical” d’Àngel Llàcer i Manu Guix. Posteriorment, es muda a Nova York i participa en l’obra de teatre musical off Broadway “Singin’ in the Rain” i en l’obra de teatre “Winter of April”. També participa en la gravació de l’àlbum “Mi Manzana” de cançons infantils. Ha format part de la companyia “Jumping Ducks” amb la qual ha presentat diferents muntatges de teatre musical en anglès per escoles i instituts. Actualment, la podeu veure en la gira de concerts Disney “Concert Kids Gisela” i a “Bob Marley for Babies” de la companyia “La Petita Malumaluga”.

Com a docent imparteix classes de música, cant modern i teatre musical, per diferents escoles de Barcelona, Hospitalet de Llobregat i Sant Cugat.

Hola! Voldria més informació / Querría más información