Claudia Manini

Equip col·laborador Claudia Manini

Graduada a Itàlia com a actriu a l’Accademia Nazionale d’Arte Drammatica “Silvio d’Amico” el 2008, el 2011 va obtenir un màster en Literatura i Espectacle a la Universitat de Siena, amb una nota final de cum laude i una tesi titulada: “Grotowsky i el treball de l’actor sobre si mateix: el cos com a vehicle de coneixement”. Després de treballar com a actriu a Itàlia durant uns anys, el 2017 es va traslladar a Londres per estudiar a la Guildhall School of Music & Drama, on el 2019 va completar el seu màster en Training Actors (secció Moviment).

Parla italià, anglès i català i treballa com a professora i directora de moviment al Regne Unit, Espanya, Itàlia i França. Com a professora, l’any 2019 codirigeix el taller “Il Fiore dell’Attore” a Prima del Teatro, Scuola Europea per l’Arte dell’Attore a San Miniato, Itàlia. Ha estat professora de moviment a la Guildhall School al curs d’interpretació així com al curs PAC (Curs Preliminar d’Actuació) i al curs AS (Acting Studies), un curs internacional que neix de la col·laboració entre la Guildhall School i la Central Academy of Drama de Pequín. El 2022 va codirigir dos projectes per al curs Acting Studies a la Guildhall. Del 2020 al 2022 va treballar a l’escola de teatre internacional FONACT, Fontainebleau School of Acting.

Des del 2020 és resident a Barcelona, on ha treballat com a directora de moviment al Teatre Nacional de Catalunya, a la Sala Flyhard, a la Sala Atrium i per a la companyia de teatre físic Projecte Ingenu. Ha col·laborat com a professora de moviment amb l’Institut del Teatre de Barcelona.

Hola! Voldria més informació / Querría más información