David Cuspinera

Equip col·laborador

Comença els seus estudis escènics al Timbal i es diploma a l’Institut del Teatre de Barcelona en l’especialitat de mim i pantomima. Paral·lelament s’inicia al circ professional com acròbata, trapezista volant i clown al costat de mestres com Tortell Poltrona, Rogelio Rivel i Toni i Piti Español.

Com a actor ha format part de les companyies Flotats, Dagoll Dagom, Teatre Lliure, Teatre Romea i Teatre Nacional de Catalunya amb directors com Domènec Reixach, George Lavaudant, Franco di Francescoantonio, Àlex Rigola, Josep Maria Flotats i Iago Pericot.

En cinema i televisió ha intervingut en films d’Isabel Coixet, Agustí Villaronga, Rosa Vergés i Joan Mallarach. Paral·lelament a la feina d’actor, acròbata i professor ha dirigit espectacles juvenils de teatre musical al Teatre Romea i al SAT (“El llibre de la selva”, “West Side Story”, “Hair”, “Rent”, “El Petit Príncep”, “Les dolces cançons”, “El Rei lleó”) i espectacles musicals de creació (“Duesambduos”, “Impressions” i “Cabaret Youkali”). Actualment imparteix classes d’acrobàcia a l’escola de circ a l’Ateneu Popular de 9 Barris i de tècniques de circ i teatre musical en diferents escoles i centres de creació teatral.