Maria Ferràndiz

Professorat

Graduada en Pedagogia de la Dansa pel Conservatori Superior de Dansa de l’Institut del Teatre de Barcelona. S’especialitza en la docència de la dansa contemporània de la mà de professores com Roser López Espinosa, Àngels Margarit o Cecília Colacrai.

Els seus inicis al món de la dansa són a través de la dansa jazz, disciplina en la qual ha seguit formant-se al llarg dels anys en diferents workshops al Broadway Dance Center de Nova York o al Pineapple Dance Studio de Londres.

Com a ballarina, ha participat en diferents musicals com Set núvies per set germans (Teatre del Sol) o La Bella i la Bèstia (Joventut de la Faràndula) entre altres. També ha treballat com a coreògrafa en musicals com In the Heights (Escènics) o l’Arca a les vuit (Companyia AlGalliner) entre altres. També ha estat ballarina i coreògrafa de diferents actes culturals organitzats per l’Ajuntament de Sabadell.

Com a professora de dansa ha passat per diverses escoles de l’àrea metropolitana de Barcelona, com per exemple l’escola de dansa Som-hi Dansa, al mateix temps que ha impulsat projectes educatius com la matèria d’Espai Creatiu a l’Institut Bitàcola de Barberà del Vallès.

Actualment és Coordinadora Pedagògica de l’escola de dansa KMY Studio (Sabadell), on també imparteix classes de dansa jazz i dansa contemporània tant a infants com a adults.