Mònica Cordomí

Professorat / Organització

Actriu de teatre, cinema i televisió acreditada per l’AADPC. Inicia els seus estudis escènics l’any 2000 al Timbal, on cursa Escola d’Actor i el Postgrau d’Interpretació en Cinema i Televisió. Segueix la formació a l’Escola Internacional de Mim Corporal Dramàtic (actualment “Moveo”) i realitza varis anys d’Estudis Avançats en Metodologia Coda.  També complementa la seva formació actoral amb altres disciplines com claqué, dansa, clown, doblatge i escriptura teatral, entre d’altres, i amb professionals tals com: Joaquim Oristrell, Judith Colell, Moshe Cohen i David Plana.

Té formació i experiència en l’àmbit social i de la dinamització: És graduada en Educació Social i és Tècnica d’Animació sociocultural. Va ser responsable i coordinadora de varis projectes educatius i socials a la ciutat de Barcelona.

Els darrers anys ha centrat la seva activitat formativa en l’àmbit de la pedagogia teatral. Ha realitzat el Postgrau de Teatre i Educació de l’Institut del Teatre, i forma part del grup d’investigadors teatrals d’Estudis Teatrals Coda.

Com a actriu de cinema i televisió, ha col·laborat en varis curtmetratges i en diverses sèries de xarxes comarcals; ha participat al documental “Camp d’Argelers” (TV3), al “Cor de la Ciutat” (TV3), a “Final” de Jose Luís Montesinos (Premi FNAC 2004); i ha treballat en varies produccions del director Joaquim Oristrell com “Felipe y Letizia” (Tele 5), “¿Quieres algo más?” (Mini sèrie-internet), en el documental “La gana” del projecte “Tu también puedes”, i com a protagonista a la web-sèrie en clau de comèdia “Coworking”.

Els seus darrers treballs en el món televisiu: paper secundari a Com si fos ahir de TV3 el 2023 i també a la mini sèrie Mercè d’Horta, de BTV, l’any 2021.

En teatre ha treballat amb directors com Joan Cusó (“Vicisuà”, Versus Teatre) i Jordi Purtí (“Perfils”, Premi de Teatre Caixa Manlleu, entre d’altres).

Té experiència en el món de les titelles. Va fer temporada al Teatre del Raval amb l’obra familiar “llunàtics”. Des del 2009 treballa com a actriu i titellaire amb els Titiriteros de Binéfar (Premio Nacional 2009, entre altres), amb qui ha viatjat arreu de l’estat espanyol, a Colòmbia i a Veneçuela.

També té experiència en l’àmbit del doblatge. Ha posat veu a varies animacions i vídeos promocionals.

Hola! Voldria més informació / Querría más información