Montse Bernad

Professorat Montse Bernad

Graduada en Interpretació a a l’Estudi Nancy-Tuñon- Jordi Oliver, finalitza els seus estudis de postgrau a El Timbal Centre de Formació i Creació Escènica , on es forma  en el model pedagògic CODA i també com a professora de la mà dels professors Fausto Carrillo i Ricard Boluda.

Llicenciada en Psicologia per la Universitat Ramon Llull. Postgrau en Psicoteràpia Integradora (Col·legi Oficial de Psicòlegs) i formada com a terapeuta al Màster en Teràpia Breu Estratègica pel  Mental Research Institute (MRI de Palo Alto, Califòrnia), al Brief Therapy Centre.

Ha completat la seva formació actoral treballant   amb Judith Colell, Agustí Villaronga,  Joaquim Oristrell, Esteve Rovira, Javier Galitó-Cava (Tècnica Meisner) i Muntsa Alcañiz, entre d’altres.  En l’àmbit de la direcció i la dramatúrgia va iniciar els seus estudis a l’Institut del Teatre. També ha participat amb ESCAC (Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya) en l’assignatura Direcció d’actors .

Com a actriu, ha participat en diferents sèries a TV3 (La Riera, Com si fos ahir), Barcelona Televisió i  en varies TV-Movies , on va estar nominada al Premi a Millor Actriu Dramàtica de TV per la  Unió d’Actors i Actrius de Catalunya .Va protagonitzar la web-sèrie en clau de comèdia dirigida per J. Oristrell “Coworking” i més recentment “Mercè d’Horta” (Betevé). En cinema, ha participat als llargmetratges “La Por” de Jordi Cadena , “Requisitos para ser una persona normal” de Leticia Dolera i  “Incerta Glòria” d’Agustí Villaronga, entre d’altres .Al teatre, va  co-protagonitzar “La Nit dels Assassins” a l’Obrador de la Beckett i “L’Ànima de la Nit”, de Blanca Bardagil a la Sala Flyhard. Ha format part de la Companyia de Creació Col·lectiva  Espai en Construcció , amb la qual ha presentat i co-creat els muntatges “Et vindré a tapar” i “Si jo no hi fos (la festa seria més divertida) a La Vilella i a  La Seca Espai Brossa, rebent molt bones crítiques i una menció especial al Festival Escènia de València. Ha estat , a més,  vocalista i compositora de la banda barcelonina “The Lazy Lies” , amb qui va enregistrar dos discs i formació que ha servit de banda sonora de la sèrie “Cites” de TV3.

Hola! Voldria més informació / Querría más información