Natàlia Sellarès

Professorat

Natàlia Sellarès i Miquel és Llicenciada en Art Dramàtic per l’Institut del Teatre de Barcelona i Diplomada en Pedagogia Teatral per l’Institut del Teatre de Vic.

S’especialitza en la Tècnica de la Veu parlada per actors i actrius; formant-se amb el Mètode Linklater amb Christine Adaire; i també s’alimenta d’altres disciplines de consciència i d’entrenament corporal (dansa, Txi-Kung, Feldenkrais, cant, etc.)

Amb més de 16 anys com a docent al Timbal, imparteix l’entrenament de la veu al Cicle Formatiu de Grau Superior en Actuació teatral, cursos regulars i monogràfics de ‘Veu i Comunicació’, Batxillerat Escènic i també, formacions individuals en Habilitats comunicatives i Presentacions en públic.

S’especialitza, també, com a formadora en Habilitats Comunicatives i Presentacions en públic; formacions personals al Timbal; Icómpani, s.l Barcelona; Postgrau en Gestió i Direcció Pública, Dóna’t un impuls a Mataró, Centres mèdics CAP Barceloneta, Hospital de Figueres, etc..

Actualment també està a l’Aula de Teatre de Mataró com a docent d’interpretació i veu; i de la Mostra de Teatre a les escoles de Mataró.

Ha format part de l’equip docent de diverses escoles de Catalunya, Youkali, Bcn, El Galliner de Girona; i en Centres de Formació per adults: Moviment educatiu del Maresme i Centre Formatiu Tres Roques a Mataró, entre d’altres.

Com actriu ha actuat en diverses obres teatrals i sèries de TV com: Sitcom, Versus Teatre; Banishment, Teatre Lliure; ‘El cor de la ciutat’, ‘Ventdelplà’, ‘La Riera’ TV3.

Hola! Voldria més informació / Querría más información