Sarah Calver

Equip col·laborador

Es va formar a l’École internationale du théâtre Jacques Lecoq (París), a la Royal Central School of Speech and Drama (Collaborative and Devised Theatre BA Acting, Londres) i va estudiar Cinema Documental a la National Film and Television School (Regne Unit). Actualment treballa com a directora, creadora i dramaturga tant en teatre com en cinema principalment en processos interdisciplinars de creació col·lectiva i basats en el moviment.

Ha treballat amb companyies com Fevered Sleep, Blind Summit, Lost Dog, OffStage, FastFamiliar, Made in China, Fabulous Beast, L’Ouvrier du Drame i The Old Vic.

És la fundadora i la directora artística de la premiada companyia Flight of the Escales on hi exerceix també funcions de directora i productora de processos artístics tant teatrals com cinematogràfics.

Ha estat l’Assistent de Direcció de Titelles per l’espectacle The Walk (Little Amal – Good Chance). Actualment està dirigint el nou espectacle de la seva companyia: Tamed.

Hola! Voldria més informació / Querría más información