Xavier Calderer

Equip col·laborador

Llicenciat en Art Dramàtic per l’Institut de Teatre de Barcelona, ​​Departament de Mim i Pantomima. Formació d’acròbata, clown, esgrimista, percussionista i ballarí.

Deixeble del mestre de armes Ricard Pous. Alumne de Xavier Iglesias i Mr. H. Robbot. Alumne de les escoles d’esgrima federades FIDES i SAM.

Membre de l’associació d’esgrima ambidiestra “Espasa amb Daga”.

Com a coreògraf i esgrimista, ha participat en obres i Muntatges teatrals com “Romeu i Julieta” al Teatre Victòria (1986). Cofundador de la cia. D’esgrima teatral “CONTRATAC” (2000). Professor d’Esgrima Teatral en tallers i cursos intensius.

Ex membre de les Companyies: Dagoll Dagom com a acròbata en l’espectacle “Mar i Cel”; Teatre Curial; La Lloll; Roseland Musical; Circ del Poble Espanyol, entre d’Conselleria.

Professor durant quinze anys de les assignatures de “Expressió corporal”, “Mim i Pantomima”, “Teatre Gestual” i “El Cos i el Objecte”, “De la màscara a el personatge” en diversos centres: Escola Superior d’Art Dramàtic de Terrassa (ESAD), Universitat Pompeu Fabra, Escola El Timbal, Escola X Gratacós, Escola Tram.

Actualment exerceix de professor de Balls de Saló, professor de cos i Teatre Gestual, Conta-contes teatral, Mestre de cerimònies i Animador d’Esdeveniments.

Hola! Voldria més informació / Querría más información