Tot sobre el càsting de publicitat | amb Xavi Siles

Amb aquest workshop, l’alumne adquirirà eines que l’ajudaran a obtenir bons resultats als càstings i a despertar l’interès dels directors/res, mostrant-se professional i resolutiu. Així doncs, guanyarà confiança, presència i efectivitat a les proves. A més, s’analitzarà i es compartirà informació  valuosa de com funciona l’entorn del sector (agències de representació, directors/es de càsting, procés de producció, etc)

L’alumne, a més d’observar en pantalla als companys i companyes de classe mentre fan els hipotètics càstings, podrà mirar i analitzar les gravacions, per poder apreciar l’efectivitat de les tècniques i prendre consciència de la seva pròpia evolució.
Tot  aquest aprenentatge serà extrapolable també als processos de càsting en  Cinema i TV.

A qui s’adreça:

El curs va adreçat a actors i actrius més grans de 17 anys  de qualsevol nivell d’experiència, amb ganes de millorar resultats en els càstings o d’introduir-se en el sector.

Calendari i horari

Inici curs     09/02/2019