Trayectoria (pagina nueva)

[gap height=”10″]

[one_half]

El Timbal, un projecte sòlid, compromès, social i innovador:

L’any 1969 Anton Font funda a Barcelona la primera Escola d’Arts Escèniques del país: El Timbal. Portem més de 45 anys en la formació tant personal com professional, potenciant habilitats creatives i comunicatives en l’àmbit Teatral i Audiovisual.

Han passat pel nostre centre més de 15.000 alumnes que avui són actors, actrius, ballarins, coreògrafs, directors, dramaturgs, professors, creadors… persones de diferents àmbits professionals, que ara disposen d’una major capacitat de comunicació i expressió, gent a qui hem acompanyat a créixer.

[/one_half] [one_half_last]

Des d’una visió integradora, desenvolupem la nostra activitat formativa en tres línies diferenciades: la formació a professionals, la formació a les persones i la formació a organitzacions. Tenim un model pedagògic propi i viu que cerca la formació integral de l’actor.

El Timbal, centre de formació i creació Escènica SCCL, és des del 2010 Cooperativa de Treball Associat. Assumim com a propis els valors del cooperativisme: responsabilitat, apoderament, compromís col·lectiu, democràcia econòmica, igualtat, equitat i solidaritat. Així mateix, col·laborem amb altres agents per enfortir el moviment cooperatiu. El Timbal forma part de la Federació de Cooperatives Catalanes de Treball Associat, i de la Cooperativa de serveis financers ètics i solidaris Coop57.

[/one_half_last]

Hola! Voldria més informació / Querría más información