Valors

MODEL COOPERATIU, VALORS COOPERATIUS: FEMINISME, DEMOCRÀCIA, TRANSPARÈNCIA

A eltimbal assumim com a propis aquests valors que estan estretament lligats al model cooperatiu i que, a més, ens  ajuden a ser més competitius, més productius i més innovadors. El nostre és un model empresarial basat en valors, enfront de les empreses que únicament cerquen els beneficis econòmics individuals.

Aquests valors i aquest model el traslladem a la nostra manera de fer i entendre també la nostra professió i la relació amb la societat, començant per els que dia a dia fem i feu el timbal.

El nostre equip de direcció és un òrgan democràtic que es gestiona de forma conjunta. La gestió democràtica implica transparència  per poder prendre decisions i també per generar confiança a la societat ( en l’esfera més propera, en els nostres professors/res i alumnat) , així com també implica igualtat de gènere i lluita a fi de superar el llast social que relega les dones dels àmbits de decisió, creen una discriminació horitzontal i una especialització segregadora per rols. El timbal som, majoritàriament, un centre format per dones.
Si vols consultar el nostre «Protocol per a la prevenció, detecció i actuació de l’assetjament sexual, per raó de sexe, orientació sexual i/o identitat de gènere del personal docent, administratiu i de l’alumnat» clica a l’enllaç

Som una cooperativa i n’estem orgulloses.

Hola! Voldria més informació / Querría más información