Iniciació a la improvisació teatral

A partir del joc teatral, l’alumnat viatjarà pel seu imaginari entenent la importància de la improvisació en el teatre.

Contingut

La improvisació és una eina bàsica del teatre que ens ajuda a perdre la por escènica, a incloure l’espai com a part del joc i, sobretot, a treure tot el potencial del nostre imaginari.

A partir d’improvisacions individuals treballarem amb el que tenim en aquell moment donant-li el sentit i la forma que vulguem sense prejudicis.

Amb propostes grupals, l’alumnat descobrirà la importància del treball en equip i la construcció d’una situació en aquell precís moment.

A qui s'adreça

A totes aquelles persones majors de 17 anys amb ganes de jugar per crear un espai imaginari immens. No pensis: escolta, juga i crea.

Inici curs
27/02/2021