Interpretació per a joves

L’expressió dramàtica, el teatre, és una de les formes d’expressió més completes per potenciar el desenvolupament total de l’individu, ja que es basa en el moviment, la paraula, la creativitat i l’espontaneïtat.

Contingut

Monogràfic destinat a potenciar la creativitat i l’espontaneïtat a través del joc teatral i dramàtic. Aproximació al llenguatge escènic i a les tècniques interpretatives. Treballarem la consciència corporal i d’espai, improvisacions i escenes.

Mitjançant jocs individuals i de grup, ens aproximarem als llenguatges escènics; activitats que condueixen a l’alumnat a considerar la pròpia expressió com a part fonamental de la seva llibertat personal en front del món, formant part d’una aventura comú dins d’un grup, sentint-se igual, important i necessari.

• Obrir i explorar noves vies d’expressió i comunicació en els joves.
  • Exercitar i eixamplar l’imaginari de l’alumnat.
  • Facilitar la integració de l’individu en el grup.
  • Crear persones expressivament més lliures i segures de si mateixes.
  • Donar llibertat a la creativitat personal de l’alumnat.
  • Facilitar el descobriment i l’exercitació dels hàbits creadors en els joves.

A qui s'adreça

Adreçat a joves d’entre 12 i 15 anys interessats en la interpretació.

Horaris

De dilluns a dijous de 17h a 20h