Silenci i… acció! Curs de càmera per a joves intèrprets

Aquest monogràfic és una introducció al treball actoral a càmera on, mitjançant exemples i molta pràctica, es plantejaran aspectes relacionats amb el llenguatge audiovisual i el que aquests impliquen en el treball de l’actor i l’actriu.

Contingut

Treballarem –aplicant a diferents seqüències de cinema i/o televisió– conceptes vitals en interpretació audiovisual, tals com el subtext, l’arc del personatge, l’objectiu o l’expectativa. I aprendrem com poder utilitzar l’expressivitat de la mirada i la veu davant d’una càmera, analitzant la diferència de com s’utilitzen al teatre.

Atenció! Els dies previs al curs, us passarem un petits guions (unes separates) que haureu de portar memoritzats pel primer dia.

Així doncs, càmera…. i Acció!

A qui s'adreça

A joves actors i actrius de 15 a 18 anys que tinguin ganes de conèixer com treballen els actors i les actrius professionals al cinema i a la televisió i que vulguin provar-se en aquest medi.

Horaris

De dilluns a dijous de 17h a 20h.

Calendari

Inici curs