Teatre Musical: “El despertar de la primavera” (15 a 18 anys)

Durant les 12 hores del curs prepararem escenes del musical “El despertar de la primavera”, adaptant-nos al nombre i a les característiques específiques de l’alumnat.

Aprofita les vacances escolars per gaudir de l’històric musical de referència i dels seus números musicals ja emblemàtics, que no passen de moda!

Contingut

Dividirem el curs en dues parts: una d’interpretació y una altra de cant, cadascuna amb un mestre, David Cuspinera Viñas i Francesca Masclans Badia.

A mesura que avanci el curs, anirem construint les escenes del musical, amb llibertat i creació.

Farem d’aquest musical una eina que permeti als joves expressar-se i buscar el seu propi llenguatge teatral i musical.

L’últim dia farem una mostra pública a l’aula per a  les famílies.

Ens adaptem al teu nivell teatral i vocal.

Cada alumne farà el seu camí!

A qui s'adreça

Adreçat a joves de 15 a 18 anys. No cal tenir coneixements previs de cant o interpretació, ens adaptarem als nivells de cadascú per tal que tothom aprofiti al màxim el curs.

Inici curs
03/04/2023

Final curs
06/04/2023

Horaris

De dilluns a dijous de 10h a 13h.

[0] => Array
            [professor] => 858