Interpretació per a joves (12-14 anys)

L’expressió dramàtica, el teatre, és una de les formes d’expressió més completes per potenciar el desenvolupament total de l’individu, ja que es basa en el moviment, la paraula, la creativitat i l’espontaneïtat.

Contingut

Curs destinat a potenciar la creativitat i l’espontaneïtat a través del joc teatral i dramàtic. Aproximació al llenguatge escènic i a les tècniques interpretatives. Treballarem la consciència corporal i d’espai, improvisacions i escenes.

Mitjançant jocs individuals i de grup, ens aproximarem als llenguatges escènics; activitats que condueixen a l’alumnat a considerar la pròpia expressió com a part fonamental de la seva llibertat personal en front del món, formant part d’una aventura comú dins d’un grup, sentint-se igual, important i necessari.

• Obrir i explorar noves vies d’expressió i comunicació en els joves.
  • Exercitar i eixamplar l’imaginari de l’alumnat.
  • Facilitar la integració de l’individu en el grup.
  • Crear persones expressivament més lliures i segures de si mateixes.
  • Donar llibertat a la creativitat personal de l’alumnat.
  • Facilitar el descobriment i l’exercitació dels hàbits creadors en els joves.
A qui s'adreça

Adreçat a joves d’entre 12 i 14 anys interessats en la interpretació.

Horaris

De dilluns a divendres de 17h a 19h.

Calendari

Inici curs