Interpretació per a càstings

Interpretar és interpretar, és cert. Però a les proves de càsting es donen unes condicions concretes que no tenen a veure només amb ser o no bon intèrpret i que requereixen d’un saber i un entrenament propis. Aquest curs oferirà eines pràctiques i clarificadores per a aquelles persones que vulguin professionalitzar-se i entrenar-se en el procés de càsting en el món audiovisual, augmentant així les seves possibilitats d’èxit.

Contingut

Els treballarem per separat en els seus dos moments (abans de l’audició i a l’hora de fer l’audició) i també en les seves dues vessants (la que té a veure amb l’actitud a l’hora d’afrontar la prova i també les aptituds que requereix).

Abans del teu càsting:
Aproximar-se al text de manera creativa. L’anàlisi de la separata, la investigació de les possibilitats de la situació , la presa de (bones) decisions , el pas del dir al comunicar , l’assaig.

A l’hora de fer el teu càsting:
Escoltar, modificar-se i reaccionar. I, per suposat, ser una persona amb qui voldries treballar.

OBJECTIUS

• Entendre la situació de càsting i el que comporta a l’hora de preparar-lo i d’executar-lo.
  • Entrenar-se per poder audicionar a nivell professional .
  • Tenir eines per poder donar vida al guió/separata passant el focus del fet de dir al fet de comunicar (Bringing the scrip to life)
  • Explorar l’escolta, la modificació i la reacció (La regla dels tres passos)
  • Entrenar-se en l’actitud pro activa , positiva i flexible.
  • Visionar exercicis i analitzar els resultats des de la perspectiva del director/a de càsting
  • Compartir i construir coneixement

NOTA: Només s’entregarà el material gravat que tingui algun interès actoral . La resta seran exercicis de classe sense utilitat pel videobook .

A qui s'adreça

A actors i actrius principiants més grans de 18 anys, amb alguna formació actoral (no necessàriament en càmera) i amb ganes de professionalitzar -se i millorar el resultat dels càstings.

Horaris

De dilluns a divendres de 10h a 12h