Teatre Musical

Interpretació d’escenes i cançons del repertori de Teatre Musical. En aquest treball es potenciarà la originalitat i la creació per fer un treball sempre viu i fresc, lluny dels estereotips, les imitacions i els clixés.

L’objectiu del curs és unir la part d’Interpretació i Cant de forma lúdica, creativa i rigurosa cap a l’ofici de cantant/actor-actriu i com a creixement personal.

Per conèixer més sobre el teatre musical, fes clic aquí.

Contingut
  • Escalfament corporal i exercicis teatrals, treball d’escenes, escalfament vocal i preparació de cançons.
  • Durant la part dedicada a la Interpretació, treballarem el cos com a eina expressiva mitjançant exercicis d’escalfament i coneixement corporal, reforçant la presència escènica i el llenguatge corporal. A través de la improvisació i la creació, posarem en escena les cançons i les escenes proposades.
  • Pel que fa al Cant, pararem especial atenció a la tècnica vocal i a l’anatomia del cant, així co a la interpretació del text, l’estil musical, l’afinació, els elements del llenguatge musical, l’articulació del text i la correcta pronunciació en els diferents idiomes. Els elements de Tècnica Vocal que treballarem seran: la respiració intercostal i diafragmàtica, el rebot, els diferents cos dels plecs vocals, les formes de l’atac, el suport corporal i del cap, la inclinació del Tiroide i el Twang.
A qui s'adreça

Formació adaptada al nivell de l’alumnat. No és necessari tenir estudis teatrals o musicals. Escullirem el material a treballar i formarem els grups de treball, en funció del nivell de cada estudiant, potenciant el talent i les aptituds de cada persona.

Caldrà omplir una fitxa on demanarem a l’alumnat els seus estudis d’Interpretació i de Cant, en cas de tenir-ne.

Inici curs:
19/09/2024

Consulteu la possibilitat de fer la inscripció un cop ha començat el curs si queden places disponibles.

Final curs
19/06/2025