Companyia jove

La companyia de teatre jove està oberta a joves de 15 a 18 anys que ja tinguin formació en teatre i desitgin seguir-se formant desenvolupant projectes escènics en col·lectiu.

Contingut

A la companyia jove desenvoluparem un projecte escènic des de zero que parli de nosaltres, els joves i les joves, de les nostres inquietuds i de la nostra mirada cap al món. Farem de creadors i intèrprets i investigarem diversos llenguatges escènics per tal de trobar el que més s’escaigui.

També tindrem l’oportunitat de provar-nos en escena mitjançant diferents bolos, de manera que puguem desenvolupar aprenentatge de la pràctica davant del públic i incorporar-lo com a intèrprets i creadors.

Per fer-ho serà necessari vincular-nos com a col·lectiu, és a dir, conèixer i assumir diverses de les tasques organitzatives i creatives pròpies de les companyies: pensar i dissenyar els elements d’atrezzo, d’escenografia, de vestuari, l’ambient sonor, etc.

A qui s'adreça

Adreçat a joves de 15-18 anys que siguin:

• alumnes de el timbal del curs 2020-2021.
  • alumnes que el curs 2021-22 estiguin a la companyia alhora que cursen un curs a el timbal.
  • alumnes que ja han fet cursos a el timbal altres anys.
  • alumnes de batxillerat escènic d’Escola Pia.
  • en el cas d’algú que faci formació fora del nostre centre, caldrà fer prèviament una entrevista amb la responsable de la companyia.
Calendari

Inici curs