Antic alumnat de el timbal a “Les veus de Lo”

Les veus de Lo, de cia Ulver, és un projecte on participa antic alumnat de el timbal (Maria CuevasÀlex Brull, Maria Voronkova, Max Woiski i Borja Laita) i es presenta a la Nau Ivanow el 17  i el 19 de novembre.

Charlotte Haze, mare vídua i feliçment acabada de casar amb l’escriptor Humbert Humbert, descobreix que a l’escriptori del seu nou marit hi ha un calaix tancat amb clau. Què conté, aquell calaix? Per quin motiu, el seu nou marit, custodia una part d’ell mateix amb una balda? El coneix prou? Té secrets? Sap realment qui és Humbert?
Inspirada en la novel·la Lolita, de Vladimir Nabokov, Les veus de Lo ens narra la història de Charlotte i del procés personal que la porta a descobrir la seva part més fosca i a destapar qui és veritablement Humbert Humbert.