Obrim un nou curs d’interpretació inicial a el timbal

L’inici d’un nou any és un bon moment per a nous propòsits. Aquest 2024 us ho volem posar fàcil i, per això, a principis d’any obrim nous cursos de teatre nivell inicial a el timbal!

Si mai no has trobat el moment d’inscriure’t als nostres cursos de teatre, ara és el moment. A partir del 3 d’abril de 2024 obrim un nou curs d’Interpretació inicial amb en Josep Sàbat, els dimecres de 19h a 21h. Aquest curs és de dues hores setmanals y finalitza al juny.

A qui s’adreça?

Els cursos d’iniciació s’adrecen a persones a partir de 18 anys que vulgui iniciar-se en el món de la interpretació.

Com em puc inscriure?

Per fer la inscripció, contacta amb la secretaria del centre escrivint a escola@eltimbal.org o truca al 93 302 73 47.

També pots passar per la nostra escola en l’horari d’atenció al públic habitual: de dilluns a divendres de 9h a 14h i de 16h a 21h.

Més informació d’interès!

Si encara tens dubtes, pots llegir l’article al blog de el timbal Per què hauries de començar avui mateix classes de teatre i interpretació. En aquest article, t’expliquem quines són les oportunitats que ens ofereix fer classes de teatre i estudiar interpretació.

“Fer classes de teatre ens dóna oportunitat d’actuar, d’accionar. D’assajar. D’equivocar-nos. De sentir la nostra vulnerabilitat i no amagar-la. D’exposar-nos. De jugar. De superar prejudicis, vergonyes i egos. De fer les coses d’una altra manera, de provar-nos en situacions amb què somiem. De descobrir possibilitats. De superar-nos. D’expressar-nos lliurement. De riure, plorar, cridar, ballar, saltar i de poder ser, durant aquests moments, com ens doni la gana, assumint la nostra espontaneïtat i responsabilitat. Ens empeny a desemmascarar les diferents formes en què ens limitem i amaguem. Ens repta a fer alguna cosa diferent. Ens dóna l’alegre oportunitat de compartir-lo amb altres persones i oferir-lo plens d’entusiasme al públic.”

Llegeix l’article complet aquí!

Et recordem que…

També tenim cursos intensius d’hivern i primavera! Pots veure tota la informació aquí.

cursos teatre interpretació escola barcelona el timbal