Acte de benvinguda del CFGS en tècniques d’actuació teatral!

El dilluns 19 de setembre comencem el curs 2022-2023 a la nostra escola de teatre amb l’alumnat del Cicle Formatiu de Grau Superior en tècniques d’actuació teatral. A l’acte de benvinguda es faran diverses activitats per als estudiants d’aquesta formació professional.

D’una banda, l’alumnat de la promoció 2021-2023 presentarà alguns fragments del taller de “Yerma“. A través d’aquesta proposta itinerant, l’alumnat de 1r CFGS podrà conèixer les instal·lacions del timbal i familiaritzar-se amb l’escola.

D’altra banda, tots dos grups tindran la oportunitat de conèixer-se fent algunes dinàmiques de grup compartides i, un cop finalitzades, es farà la presentació de cada grup amb el seu tutor.

Per acabar, farem entrega dels títols a l’alumnat de la promoció 2020-2022, que van finalitzar la seva formació el passat mes de juny.

el timbal impartim el CFGS en tècniques d’actuació teatral des de la seva aprovació oficial per part de la Generalitat de Catalunya el 2015, i cada inici de curs ens omple de felicitat!