Comencem les vacances de Nadal a el timbal

Comencem les vacances de Nadal a el timbal!

Les vacances de Nadal són del 24 de desembre al 7 de gener, durant les quals el timbal romandrà tancat.

El diumenge 24 de desembre comencen les vacances de Nadal a el timbal l’alumnat de Cursos Regulars (adults, joves i infants) i de la Formació Professional!

Esperem que durant les vacances de Nadal carregueu bé les piles i feu molta bondat per poder començar les classes del segon trimestre el dilluns 8 de gener amb molta energia i ganes!

Atenció al públic

La secretaria del centre també restarà tancada del 24 de desembre fins el 7 de gener, ambdós inclosos. A partir del dia 8 de gener, obrirem en el nostre horari habitual d’atenció al públic (de 9h a 14h i de 16h a 21h). Durant les vacances, us podeu posar en contacte amb nosaltres via e-mail a escola@eltimbal.org, i respondrem les vostres consultes el més aviat possible.

Per motivar-te a començar!

Si durant les vacances de Nadal tens ganes de motivar-te per començar a fer teatre, et recomanem que llegeixis l’article al blog de eltimbal Per què hauries de començar avui mateix classes de teatre i interpretació. En aquest article, t’expliquem quines són les oportunitats que ens ofereix fer classes de teatre i estudiar interpretació.

“El teatre no és més que un joc al que estàvem acostumats a jugar de petits/es i que ara, sovint, ens costa recuperar, ja que ens alarma la idea d’explorar els límits que com a persones adultes ens hem fixat. […] El nostre objectiu com a professors/es és que els i les participants puguin recuperar aquesta espontaneïtat, aquesta alegria, aquesta energia i vitalitat, lliurant-se al joc. I ho aconseguim, dia a dia, curs a curs.”

Llegeix l’article complet aquí!

Bon Nadal i bones festes, timbalers!