“El drac d’or”, taller de 2n CFGS

Taller final de l’alumnat de 2º del CFGS en tècniques d’actuació teatral

El divendres 16 de juny, l’alumnat de 2n del Cicle Formatiu de Grau Superior en tècniques d’actuació teatral —la formació professional reglada que oferim a la nostra escola de teatre— presenta el taller final “El drac d’or”, de Roland Schimmelpfenning, sota la direcció de Rubén Romero.

Hi haurà dos passis: un a les 18h i l’altre a les 20.15h a la Nau Ivanow.

Informació pràctica

Sinopsi

A la cuina minúscula del restaurant de menjar ràpid vietnamita, xinès i tailandès EL DRAC D’OR. Un dels cuiners, l’Esquitx, un noi xinès que va arribar des del seu país a buscar la seva germana, es plany de mal de queixal. Encara és tendre, no té papers i està pelat com una rata, així que ni li passa pel cap anar a cal dentista. Al menjador, dues hostesses de vol demanen els plats de sempre, el 25 i el 6: fideus xinesos al wok i sopa a la tailandesa. Mentrestant, al mateix edifici, els clients habituals del restaurant es veuen abocats a confrontar les inevitables contradiccions de l’experiència humana.

Fitxa artística

Autor: Roland Schimmelpfenning

Traducció: Anna Soler Horta

Direcció: Rubén Romero