“El somni d’una nit d’estiu”, taller de 2n de PFA

Taller final de l’alumnat de 2º del Pla de Formació Actoral

El dijous 15 de juny, l’alumnat de 2n del Pla de Formació Actoral —la formació professional de tardes que oferim a la nostra escola de teatre— presenta el taller final “El somni d’una nit d’estiu”, de W. Shakespeare, sota la direcció de Sílvia Navarro.

Hi haurà dos passis: un a les 18h i l’altre a les 20.15h a la Sala Versus Glòries.

Informació pràctica

Sinopsi

Una nit d’estiu, el dia abans de les núpcies del duc Teseu amb l’amazona Hipòlita, dos enamorats, Lisandre i Hèrmia, fugen cap al bosc cercant poder viure el seu amor lliurement, ja que el pare d’ella vol que es casi amb Demetri, un jove més adinerat. Demetri estima Hèrmia i Helena, la millor amiga d’Hèrmia, estima Demetri. Això els durà a perseguir als enamorats dins la fosca. En una clariana prop d’allà, Tascó, Troca i Flauta assagen una obra de teatre ben particular. I al bosc, és clar, també hi trobem les fades i els follets, preparant una festa pel noble casament, encapçalats per Puck i els reials Oberon i Titània. Nit. Estiu. Silenci. I una bona colla de personatges dins d’un bosc màgic on tot pot passar. Una bona festa. I és que la noche nos confunde.

Benvingudxs a la nostra versió del Somni d’una Nit d’Estiu de William Shakespeare. Hi haurà pompa, música, triomf i diversions.

Fitxa artística

Amb:
Melina Papakyriakou
Marina Calatayud
Judith Parejo
Fernando Unzueta
Rubén García
Clara Barniol
Marina Camps
Carla Lladó
Núria Llos
Laura Herranz

Autoria: William Shakespeare
Traducció: Joan Sellent
Adaptació i Direcció: Sílvia Navarro
Assessorament de cos: Clio Van Kerm
Assessorament de veu: Aïda Bellet
Disseny de llums: Sergi Cerdán
Durada aprox.: 95’ aprox.