el timbal obre de nou les seves portes!!!

L’escola tornarà a obrir a partir del 22 de juny, i oferirem un horari especial d’atenció al públic presencial fins el 3 de juliol: de dilluns a divendres de 10h a 13h i de 17h a 20h.
A partir del 22 de juny, també tornarem a oferir atenció telefònica al 93 302 73 47. Mentrestant, seguirem resolent els vostres dubtes i consultes via e-mail com hem estat fent fins ara!

I a partir del 6 de juliol, comencem els cursos intensius d’estiu i ampliem l’horari d’atenció al públic presencial i telefònica: de dilluns a divendres de 9:30h a 14h i de 16:30h a 21h.
Per a més informació sobre els intensius d’estiu, cliqueu aquí.

Durant aquestes setmanes d’activitat a l’escola, seguirem totes les mesures higièniques i de salut que ens marquin les autoritats sanitàries i educatives. El timbal seguirà sent un lloc on poder desenvolupar la nostra activitat docent i social en condicions òptimes!

No podem més que agrair totes les mostres de suport i d’afecte que ens heu fet arribar durant aquest període tant dur per a tothom. A l’alumnat, gràcies per la vostra fidelitat i confiança en el nostre projecte. Al personal treballador, gràcies per ser un EQUIP en majúscules. I a tothom qui estima les Arts Escèniques i la Cultura, gràcies per demostrar-nos-ho de tantes i tan boniques maneres aquests mesos. Us estimem! 💜💜💜