el timbal formem part del Petit Romea al Nadal

el timbal formem part del cicle Petit Romea del Teatre Romea de Barcelona aquest Nadal, participant a l’espectacle “El conte de Nadal i la Sra. Scrooge”.

L’espectacle està impulsat i produït per Viu el Teatre i l’Excèntrica a partir de la idea de crear una versió d’aquest conte on també hi jugaran personatges d’altres històries. Aquest és un recurs en espectacles nadalencs a altres llocs del món que han traslladat a casa nostra transformant-ho al nostre imaginari popular.

Aquest és un projecte de teatre participatiu, on s’hi impliquen diferents organitzacions artístiques. L’objectiu és vincular un projecte amb un equip professional tècnic i artístic a aquells infants i joves que tinguin interès per diferents llenguatges artístics i s’hi estiguin formant.

Quan ho presentem?

Podreu veure el nostre alumnat del grup Nenes i nens A dels cursos regulars el 28 i 29 de desembre a les 12h al Teatre Romea de Barcelona.

Les families de l’alumnat que hi participa tindreu un codi de descompte d’un 20% per cada entrada, que podeu demanar a la secretaria de el timbal, escrivint a escola@eltimbal.org o trucant al 93 302 73 47.

Altra informació d’interès

Us recomanem llegir l’article al blog de el timbalL’expressió dramàtica i les capacitats de comunicació dels nens i nenes“.

A el timbal apostem per un aprenentatge vivencial. Mitjançant els jocs teatrals, els infants experimenten i investiguen amb tot allò que els inquieta, els motiva i els encurioseix. De tal manera adquireixen experiències que els acompanyen en el seu desenvolupament personal. Treballem amb una metodologia lúdica i respectuosa amb les necessitats pròpies de l’alumnat […]

conte nadal scrooge el timbal escola teatre interpretació romea barcelona