Formació en Centres de Treball de l’alumnat de 2n CFGS

L’alumnat de 2n del Cicle Formatiu de Grau Superior fa la Formació als Centres de Treball (FCT) durant l’any. Aquestes pràctiques són una primera trobada amb el món laboral i els permet:

• Conèixer el món de l’empresa.
  • Contactar amb espais i estructures que tenen un funcionament propi.
  • Acostar-se a la cultura de l’empresa fora del centre. La inserció laboral necessita aprenentatge.
  • Experiència prèvia a la primera ocupació. Conèixer de primera mà com funcionen les empreses en l’àmbit teatral, audiovisual, de la pedagogia teatral i de la dinamització social.
  • La separació de l’àmbit acadèmic.

Al gener comencen les pràctiques la Núria Ruiz al Maldà teatre amb l’espectacle “Akelarre” de the Feliuettes; en l’àmbit de la dinamització social, la Núria Mayol estarà amb la Xixa Teatre i, dins de la mateixa companyia però en l’àmbit de la creació i actuació teatral, ho farà l’Àngel Ruiz. En l’àmbit pedagògic, la Laura Zorio treballarà al Centre Ocupacions Paideia.