“Fugit”, el taller de creació de l’alumnat de 2n CFGS en tècniques d’actuació teatral!

El proper divendres 28 de gener, l’alumnat de 2n del Cicle Formatiu de Grau Superior en tècniques d’actuació teatral —la formació professional reglada que oferim a la nostra escola de teatre— presenta “Fugit”, el seu taller de creació. La funció serà al CC Can Felipa. Es faran dos passis, un a les 18h i un altre a les 20h.

Informació pràctica

• La venda d’entrades serà anticipada i exclusivament online. Així doncs, no es podran comprar presencialment.
  • Podreu adquirir les entrades de forma online fent clic aquí i fins a una hora abans de la funció.
  • Fixeu-vos bé en el moment de comprar les entrades i escolliu bé el passi al que hi voleu assistir!
  • Preu de l’entrada: 6 €
  • CC Can Felipa: Plaça Josep Maria Huertas Claveria, 1 (08005, Barcelona)

Sinopsi

[Leer con voz de presentador de televisión] Querida espectadora, espectadore… espectador: Esta función sólo te ocupará una hora y treinta y dos segundos, más lo que queráis añadir de aplausos. Rogamos no sean muchos, pues no tenemos todo el tiempo del mundo. Por último, durante esta hora y treinta y dos segundos respira y concéntrate, repito, concéntrate en dejar a un lado: el trabajo, los estudios, la cita con el dentista, la hipoteca, las facturas, renovarte el DNI, llenar la nevera, tus relaciones, los traumas de tu infancia, hacerle el bizum a tu amigo, hacer ejercicio, el futuro, poner la lavadora, arreglar ese enchufe… ¡Disfruta del espectáculo!

Intèrprets: Bryan Alvarado, Núria Belda, Ariadna del Castillo, Marta Castro, Duna C. Mora, Clàudia García, Ismael González, Aida González, Elsa Llargués, Tomeu Llopis, Elena Maestro, Duna Petit, Amanda Pocurull, Emma Sánchez, Víctor Visús, Víctor Wobgladis
Assessorament de veu: Natàlia Sellarès
Disseny de llums: Pau Segura