Presentació de “Gotas”, el taller de creació de 2n del CFGS

El proper 16 de desembre, els alumnes de 2n del Cicle Formatiu de Grau Superior presentaran “Gotas”, el seu taller de creació. El taller, dirigit pel Roger Ribó, tindrà lloc a les 20:30h al Centre Cívic Can Felipa.

Les entrades tenen un cost de 5€, i es podran comprar a taquilla mitja hora abans de l’inici de l’espectacle o anticipades els dies 12, 13, 14 i 15 de desembre a la secretaria de el timbal. Els alumnes de l’escola tenen entrada gratuïta presentant el carnet de l’ACET.

gotas el timbal

Sinopsi

Com de poderós és el vincle amb el nostre origen, que quan ens posem un cargol de mar a cau d’orella, la nostra respiració sintonitza sense voler amb la de la mar…

El cos es fa onada, mentre el cor sura en un llac d’aigües tranquil·les. Com una música que havíem oblidat, però que el nostre instint ens impulsa a ballar de nou. Perquè enmig d’aquest món boig i plastificat, ens seguim movent inexorablement al seu ritme.

Bella i esfereïdora és la nostra natura, que ens sorprèn prenent la forma d’una onada implacable i enamorant-se sota una tempesta enrabiada, que és riu i busca incansablement fluir lliure, que pot ser dura com el gel o dolça com la brisa, i que, com una llàgrima regalimant pell avall, s’evaporarà al final del seu camí.

“Habitem la fragilitat d’una gota. Desitgem la determinació d’un riu.
Ens perdem en l’envestida d’un mar. Som el batec d’un oceà salvatge.”

Fitxa artística

Direcció:
Roger Ribó

Repartiment:
Joan Calvete, Jordi Ciurana, Arnau Font, Ane Jareño, Maria Mandret, Abel Montes, Ana Palomo, Marta Rebulà, Marian Rodés, Alejandro Saiz, Laura Solé, Guillem Sunyer, Sergi Torné

Textos
Abel Montes, Ana Palomo, Laura Solé, Jorge Luis Borges