Encara hi ets a temps! Matrícula oberta pel curs 2020-2021

Alguns dels cursos regulars per a adults, joves, nenes i nens han començat a mitjans de setembre o començaran a principis d’octubre. Però no pateixis, perquè encara hi ets a temps! Durant el primer trimestre, i sempre i quan hi hagi places disponibles, pots inscriure’t-hi! Només t’has de posar en contacte amb la secretaria del centre i t’informaran de l’estat dels grups, quina formació s’ajusta més al teu nivell, i de com fer la inscripció. No t’ho pensis més. Som-hi!

Cursos regulars per a adults

La pràctica dels llenguatges escènics possibilita el desenvolupament de la capacitat de comunicar-nos i desvetlla la nostra actitud creadora. La formació per a adults està orientada a desenvolupar les sensibilitats artístiques en totes aquelles persones que se senten atretes pels valors que imprimeixen les arts escèniques.

L’alumnat pot aconseguir una formació “a mida” gràcies a les diferents matèries, nivells i horaris que s’ofereixen. Es pot escollir fer un sol curs o bé sumar-ne varis. Des del centre es pot orientar a l’alumnat a escollir allò que més convingui segons les seves possibilitats, nivell i objectius. Al llarg del curs anirem programant cursos intensius per enriquir i complementar la vostra formació.

Cursos regulars per a joves de 12 a 18 anys, agrupats per franges d’edat

Es pretén inculcar els valors que imprimeix una formació artística, així com potenciar la sensibilitat i les capacitats d’expressió i comunicació dels joves

Cursos regulars per a nenes i nens de 7 a 11 anys, agrupats per franges d’edat

Apostem per un aprenentatge vivencial on, mitjançant els jocs teatrals, els infants experimenten i investiguen amb tot allò que els inquieta, els motiva i els encurioseix adquirint així experiències que els acompanyen en el seu desenvolupament personal. Treballem amb una metodologia lúdica i respectuosa amb les necessitats pròpies de l’alumnat.

Per veure tota l’oferta formativa, fes click aquí.

el timbal, més de 50 anys en la formació tant personal com professional, potenciant habilitats creatives i comunicatives en l’àmbit Teatral i Audiovisual.