Noves xerrades en suport al pla d’estudis!

Ja tenim programades les dues xerrades de suport al pla d’estudis d’aquest primer trimestre a la nostra escola de teatre!

Aquestes xerrades estan adreçades a l’alumnat de la formació professional (Cicle Formatiu de Grau Superior, Pla de Formació Actoral i Postgraus) i a la nostra comunitat alumni. Una gran ocasió per poder escoltar i dialogar amb professionals en actiu, i per fer-se les preguntes necessàries per plantejar-se el seu propi futur en la professió.

En aquesta ocasió, comptem amb dues propostes molt diferents:

En primer lloc, el Col·lectiu Col.labse, del quan en forma part la nostra companya Meritxell Santamaria. Descobrirem qui són aquest col·lectiu d’artistes  i com aconsegueixen un teatre visual, íntim i sorprenent que es basa en tècniques del teatre de carrer, el clown i la dansa. Dimarts 26/10 a les 11h. Condueix: Roger Ribó.

En segon lloc, ens acompanyarà l’actriu Elisabet Casanovas. Parlarem sobre la seva trajectòria i sobre la professió des dels ulls d’una de les dones joves amb més projecció del nostre país. Dilluns 8/11 a les 13h. Condueix : Montse Bernad.