Comunitat Alumni

La COMUNITAT ALUMNI està especialment dissenyada per a l’exalumnat dels estudis professionals de eltimbal.

La COMUNITAT ALUMNI vol ser un punt de trobada per a exalumnat d’Escola d’Actor, Pla de Formació Actoral, Cicle Formatiu de Grau Superior i Postgraus, per tal que pugueu fer xarxa, trobar sinergies i conèixer altres que, com vosaltres, han passat per la formació professional al centre, així com oferir-vos un espai de comunitat i participació en els projectes de el timbal.

Ser membre de la COMUNITAT ALUMNI, a més, us permet accedir a un Servei d’Orientació Professional a preu reduït i a descomptes a teatres, cinemes i establiments-serveis de la ciutat.

L’accés a la comunitat és gratuït i us donarem un carnet personal que us acreditarà com a socis.

Avantatges alumni
  • Descompte del 20% als cursos monogràfics i de cap de setmana en els primers 10 dies de matrícula. Passat aquest període, un 10% de descompte.
  • Lloguer d’espai d’assaig a preu d’alumni. Les aules només es podran reservar a l’inici de cada setmana (de setmana en setmana), sempre que el centre tingui disponibilitat.
  • Promoció dels vostres espectacles a les nostres xarxes socials i possibilitat de fer una entrada al Blog de l’escola.
  • Servei d’Orientació Professional amb un dels tutors/tutores, revisió de CV i/o videobook a preu reduït.
  • Servei d’Orientació Professional i d’Assessoria Artística a preu reduït.
  • Accés al préstec de la biblioteca
  • Accés a algunes activitats i xerrades de professionals del sector dels plans professionals, prèvia invitació.
  • Accés a borsa de treball i entrades last minute.
  • Dret d’ús de la zona social de eltimbal
Hola! Voldria més informació / Querría más información