Casal de setembre “l’estiu a escena” per a nenes, nens i joves!

Aquest estiu tenim moltes ganes de divertir-nos, de jugar, d’aprendre, de compartir, de sentir, de fer. És per això que us fem diverses propostes formatives adreçades als més joves! Us presentem el casal d’estiu “L’estiu a escena”, amb dates disponibles pel setembre. A continuació us ho expliquem tot amb detall!

CASAL “L’ESTIU A ESCENA”

L’ESTIU A ESCENA és un casal on, partint d’un centre d’interès i mitjançant el joc, l’experimentació i la creativitat, ens endinsarem en el món de les arts escèniques! El casal serà un espai per donar veu a la creació dels infants i joves. Podeu veure tota la informació completa del casal d’estiu aquí.

Si necessites més informació, pots contactar amb escola@eltimbal.org i et farem una trucada personalitzada per tal de resoldre tots els teus dubtes.

Setmana del 6 al 10 de setembre

Casal d’estiu, amb Alba Millaruelo i Maria Cuevas
2 grups: de 8 a 11 anys i de 12 a 15 anys.
Horari: de 9h a 14h.
Oferim servei d’acollida de 8:30 a 9h i de 14h a 15h.
*durant l’acollida, oferim l’espai del menjador, els utensilis, la nevera i el microones per l’alumnat que vulgui dur el seu dinar.

DESCOMPTES

10% de descompte

• Per a persones i famílies a l’atur. Caldrà mostrar el document DARDO en el moment de la inscripció.
  • Si has estat alumne de el timbal durant el curs 2020-2021.
  • A partir del segon curs.
  • Si us inscriviu dues persones de la mateixa unitat familiar.
  • Si t’inscrius abans del 3 de juliol de 2021 al casal de teatre de setembre.
  • Si ets membre de l’ACET, AADPC i/o CEESC.

Els descomptes no són acumulables.