“Parets de vidre”, taller de creació de 2n de CFGS!

El proper 15 de desembre, l’alumnat de 2n del Cicle Formatiu de Grau Superior en tècniques d’actuació teatral —la formació professional reglada que oferim a la nostra escola de teatre— presenta “Parets de vidre”, el seu taller de creació. La funció serà al CC Can Felipa i hi haurà dos passis disponibles: un a les 18h i un altre a les 20h.

Aquest espectacle el crea l’alumnat col·lectivament amb l’acompanyament de Roger Ribó durant el primer trimestre del 2n curs de la formació, i és un moment on tenen la oportunitat de conèixer els diferents processos de creació col·lectiva, així com d’explorar l’actor-creador.

Informació pràctica

• La venda d’entrades serà anticipada i exclusivament online. Així doncs, no es podran comprar presencialment.
  • Podreu adquirir les entrades a partir del 7 de desembre i fins a una hora abans de la funció fent clic aquí.
  • Fixeu-vos bé en el moment de comprar les entrades i escolliu bé el passi al que hi voleu assistir!
  • Preu de l’entrada: 6 €
  • CC Can Felipa: C/ de Pallars, 277 (08005, Barcelona)

Sinopsi

Vet aquí una vegada uns presos i unes preses.
Vet aquí una vegada unes persones que creien que eren lliures.
Vet aquí una vegada…

Fitxa artística

Direcció: Roger Ribó
Intèrprets: George Azenabor, Anna Carrasco, Damià Castelar, Emma Dodero, Núria Domènech, Judit González, Sígrid Guasch, Mafalda Hansen, Ferran Julià, Paula López, Emma Pla, Sílvia Pujades, Nadine Nube Rodríguez, Felipe Rodríguez, Juan Manuel Vargas