“Plano”, taller de 2n de PFA

Taller final de l’alumnat de 2º del Pla de Formació Actoral

El dijous 15 de juny, l’alumnat de 2n del Pla de Formació Actoral —la formació professional de tardes que oferim a la nostra escola de teatre— presenta el taller final “Plano”, de Will Arbery, sota la direcció de Sílvia Navarro.

Hi haurà dos passis: un a les 18h i l’altre a les 20.15h a la Nau Ivanow.

Informació pràctica

Sinopsi

Aquesta nit, i després, i abans, en un porxo d’una casa als afores de Dallas tres germanes (no, aquelles germanes, no) es veuen afectades per una sèrie de plagues estranyes. La Isabel té dolors. L’Anne té llimacs. I la Genevieve no vol parlar d’ella mateixa. Només vol que us mengeu el maleït hummus (l’ha preparat ella!). Parlem de malsons familiars. Vull dir, de records.

La meva obra tracta sobre tres germanes en un porxo de Dallas, que tracten una sèrie de malediccions relacionades amb les presències masculines a les seves vides. Tracta sobre el temps passant tan ràpid que no tens temps de pensar, de parpellejar. Que no tinguis temps per pensar. I de morir mentre encara ets viu. I de no poder ajudar les persones que estimes, explica Arbery sobre la seva obra.

Una peça densa, irònica i innovadora que no només suposa un gran treball pels intèrprets i equip artístic per tal de donar forma al món de Plano sinó també per l’espectador. Benvingudes a Plano. On tot és possible.

Fitxa artística

Autor: Will Arbery

Traducció del text, adaptació i direcció: Sílvia Navarro

Intèrprets: Marina Nebot Echeverria, Ana Paula González Luna, Claudia Marcela Estrada García, Jordi Homs Forcada, Josep Maria Elorza Ricart i Marina Fernández Placencia.

plano taller 2n pfa escola teatre interpretació el timbal barcelona formació professional