Pràctiques de l’alumnat en centres de treball (FCT)!

L’alumnat de 2n del Cicle Formatiu de Grau Superior en tècniques d’actuació teatral, durant la seva formació, també fa pràctiques en centres de treball (FCT).
Enguany volem agraïr a les diferents empreses amb qui hem establert convenis de pràctiques que, malgrat la situació tan complicada que estem vivint, segueixin col·laborant amb nosaltres i apostant per la formació del nostre alumnat mes enllà de la formació acadèmica que reben a les aules de eltimbal.

Totes estem fent un esforç perquè l’alumnat visqui l’experiència de les arts escèniques de la mà de professionals que treballen en l’àmbit de la creació, la producció, la direcció, la interpetació i la pedagogia teatral.

Tenim alumnat fent practiques en l’àmbit de la pedagogia:
 Amb sales de teatre i companyies:
  • Amb la companyia El Eje hem repetit col·laboració per tercera vegada.
  • Hem establert conveni per primer cop amb La Indústria Produccions i l’espectacle protagonitzat per Pep Muñoz i dirigit pel Santi Monreal.
  • Estem fent pràctiques per cinquena vegada amb Parking Shakespeare.
  • La Sala Versus Glòries ha esdevingut un espai d’acollida i de formació pel nostre alumnat.
“La hostelera”, de La Perla 29. Jordi Ciurana és l’alumne en pràctiques. Novembre 2016.