Proves d’accés Formació Professional curs 2023-2024

Obertes les inscripcions a les proves d’accés del curs 2023-2024 de la Formació Professional de el timbal

Podeu fer la inscripció a les proves d’accés a la secretaria de la nostra escola de teatre.

CFGS EN TÈCNIQUES D’ACTUACIÓ TEATRAL

eltimbal, Centre de Formació i Creació Escènica, imparteix des de la seva aprovació oficial per part de la Generalitat de Catalunya el Cicle Formatiu de Grau Superior en “Tècniques d’Actuació Teatral”.

El Cicle Formatiu de Grau Superior en Tècniques d’Actuació Teatral té com a objectiu aplicar les tècniques d’interpretació, de moviment i de veu per actuar en viu o en mitjans audiovisuals, per realitzar tasques de dinamització basades en l’actuació i per ser capaç de preparar en tècniques d’expressió i comunicació, amb criteris artístics, de qualitat i de seguretat.

Aquesta formació està configurada per 10 mòduls formatius, dels quals 9 s’imparteixen al centre educatiu i inclouen matèries com a tècniques d’interpretació, entrenament corporal i de la veu, màscara, cant, muntatges escènics, tècniques de dinamització, tècniques d’expressió i comunicació, entre d’altres, i un  mòdul específic  corresponent a les hores de pràctiques externes a empreses del sector.

Consta de 2000 hores, impartides en dos anys acadèmics, de les quals 1.834 hores són presencials al centre de formació i les restants 166 h, corresponen a les pràctiques externes.

Calendari complet. Convocatòria de setembre

Si no pots assistir a la prova grupal, informa’t sobre la possibilitat de fer la prova en format individual en altres dates.

• 27 de juny al 4 de setembre: inscripcions a la prova específica d’accés.
  • 5 de setembre: publicació provisional d’admesos.
  • Del 5 al 6 de setembre: període de reclamacions.
  • 6 de setembre: publicació definitiva d’admesos.
  • 7 de setembre: prova comuna específica d’accés.
    (Si no pots fer la prova grupal, informat a secretaria sobre la possibilitat de fer la prova individual durant el mes de setembre: escola@eltimbal.org o 933027347)
  • 8 de setembre: qualificacions provisionals.
  • Del 8 al 12 de setembre: període de reclamacions.
  • 13 de setembre: les qualificacions definitives es publiquen a la pàgina web del centre seu de la prova.
  • Del 13 al 20 de setembre (1r curs del CFGS): matriculació.

PLA DE FORMACIÓ ACTORAL

El programa d’assignatures compta amb totes les matèries necessàries perquè l’alumnat assoleixi un domini suficient del propi cos, de la veu i de les tècniques d’actuació de base. El programa compta amb l’aplicació del tècniques de formació pròpies (sistema CODA).

Consta d’un total de 900h de formació + 400 hores de treball autònom repartides en dos cursos lectius, d’octubre a juny. El compromís d’assistència i de pagament és anual.

Calendari complet. Convocatòria de setembre

• Dilluns 18 de setembre d 2023 de 15 a 20 hores.
  • Període d’inscripció: del 10 de juliol al 15 de setembre de 2023.

POSTGRAU EN CREACIÓ TEATRAL

Programa anual de formació i perfeccionament que permet l’adquisició d’eines per a la creació de peces teatrals en col·lectiu i per al desenvolupament de la pròpia veu i autonomia creativa de l’intèrpret.

Calendari complet. Convocatòria de setembre

• Període d’inscripció a la prova d’accés fins al 22 de setembre.
  • Prova d’accés individual durant el setembre en horaris concertats

Per qualsevol dubte, contacta amb nosaltres a escola@eltimbal.org , trucant al 93 302 73 47 o presencialment a la secretaria del centre. Contactarem amb tu de seguida.