Proves d’accés setembre a la Formació Professional. Pla de Formació Actoral.

PROVES D’ACCÉS

Requisits acadèmics

• És necessari tenir alguna experiència teatral prèvia.
  • És necessari tenir 18 anys o més.
  • La prova-audició es realitzarà de manera individual durant el mes de setembre. Cal demanar dia i hora a secretaria: escola@eltimbal.org / 933 027 347

Inscripció

Per formalitzar la inscripció com a aspirant de les proves d’accés caldrà abonar les taxes corresponents i inscriure’s a la secretaria del centre. Les places són limitades. El centre ofereix entre 12 i 16 places per a cursar els estudis.

Estructura de la prova

• La prova  consistirà en la presentació d’un monòleg que la persona aspirant triarà entre les opcions proposades pel centre. Es valorarà la capacitat interpretativa així com la de proposta escènica. La persona aspirant pot portar el vestuari i l’escenografia que consideri important per la posada en escena del seu monòleg.

Comissió avaluadora

La comissió estarà designada per l’equip directiu del centre.

Resultats

• Els resultats seran ADMÉS O NO ADMÉS (i en aquest cas una recomanació per tal de poder tornar a intentar-ho el proper curs si es desitja) i es comunicaran via mail.
  • Un cop la persona és admesa s’inicia el procés de matriculació. És recomanable matricular-se aquell mateix dia, donat que les places són limitades i es van omplint per estricte ordre d’inscripció.

Material per la prova individual

• El monòleg proposat pel centre es pot demanar per mail a la secretaria de l’escola: escola@eltimbal.org
  • També es podrà presentar qualsevol dels monòlegs proposats per a les proves de l’ESAD. En aquest cas, però, caldrà comunicar-ho al centre i facilitar una còpia digital o en paper en el moment de la inscripció a les proves.

INICI DEL CURS

2 d’octubre de 2017.

Per a més informació sobre el pla d’estudis, feu click aquí

TESTIMONI ALUMNAT

Què diu del seu pas pel timbal antic alumnat del Pla de Formació Actoral?

“Va ser una experiència magnífica. Vam aprendre tant, que m’omplo de records i d’enyorança  només sentir: el timbal ! Vaig sortir dels estudis amb la meva primera motxilla plena d’eines que avui dia, m’han servit per poder continuar formant-me com a actriu. També vaig conèixer al meu “jo” actriu que em va permetre poder anar creant camí, anar-me construint i alhora millorant. Un equip molt ben preparat de professors/res encantadors i un grup preciós, i una formació molt amplia de la qual surts molt ben preparat fan la fórmula perfecte per estudiar a el timbal. Surts amb ganes de menjar-te el món! “

Paula Guerrero, promoció 2014-2016

“Recomanaria la formació per a totes aquelles persones que volen fer del teatre i la interpretació la seva professió. Dos anys que et fan veure la realitat i encarar un futur amb perspectiva i seguretat. Personalment, he après a valorar la oportunitat que et dona el teatre de ser molts personatges diferents, he après de la humanitat dels professors i professores i dels meus companys/es,  a ser més humil i a escoltar abans d’actuar, aprenentatges que també m’han acompanyat en el meu dia a dia fora de l’escola..”

Andreu Lahoz, promoció 2014-2016

“Vaig començar fent un parell de cursos d’iniciació i un temps després vaig decidir cursar els estudis professionals, i això va marcar un abans i un després en la meva manera de concebre el teatre i les arts escèniques. Vaig començar a entendre què era això d’ “actuar” i vaig poder  desenvolupar el sentit crític i artístic. A el timbal, a més, s’ensenya i s’aprèn amb rigor i tothom hi té cabuda . I ha estat casa meva durant dos anys!”

Miquel Brasó, promoció 2014-2016

“el timbal és molt més que una escola, és teatre en estat pur, és també un equip de professionals que transmeten els seus coneixements amb una motivació, passió i professionalitat enorme, que et guien per aquest univers i t’empoderen perquè puguis desenvolupar-te per tu mateix. Gràcies a això ara mateix estic treballant amb els meus companys de promoció en diversos projectes teatrals; en definitiva estic treballant d’allò que més m’agrada: el teatre.”

Alba Millaruelo, promoció 2014-2016