Casal de teatre “Estrena la primavera!”

El casal de teatre ESTRENA LA PRIMAVERA! és una activitat on, partint d’un centre d’interès i mitjançant el joc, l’experimentació i la creativitat, ens endinsarem en el món de les Arts Escèniques! El casal serà un espai per donar veu a la creació dels infants i joves.

Contingut

El teatre ens aporta eines de creixement personal i ens ajuda a millorar les habilitats socials.

Durant els quatre dies del casal “Estrena la primavera!”, treballarem diversos aspectes teatrals amb professorat especialitzat: expressió corporal, improvisacions i creació de personatges, llenguatges escènics, dramatúrgia, escenografia, atrezzo i vestuari.

Al final de cada setmana es farà una mostra oberta a la família on podran veure el resultat del treball de creació de l’alumnat.

A qui s’adreça

El casal de teatre “Estrena la primavera!” s’adreça a Petits Grans Artistes amb ganes d’actuar i estrenar la primavera! Des d’infants nascuts el 2017 fins els joves nascuts al 2009. Divisió en franges d’edat segons inscripcions.

Horaris i calendari

Del 25 al 28 de març de 2024.

Horari: de 9h a 14h.

Oferim servei d’acollida de 8:30 a 9h i de 14h a 15h.

Durant l’acollida, oferim l’espai del menjador, els utensilis, la nevera i el microones per escalfar-se el dinar, així com personal acompanyant.

Inscripcions

Pots fer la inscripció a la secretaria del centre de el timbal. Pots contactar a escola@eltimbal.org o trucar al 93 302 73 47.

Altra informació d’interès

Pots llegir la nostra entrada al blog “L’expressió dramàtica i les capacitats de comunicació dels nens i nenes”.

“La proposta metodològica que fem servir és propera a l’ educació viva i activa que està introduint-se amb força a moltes escoles de primària. La idea és que l’ infant sigui el protagonista del seu aprenentatge i l’ experiència teatral que visqui a l’ aula pugui estar lligada a la seva vida familiar, social i escolar. El teatre pot formar part de la seva vida i la seva vida pot formar part del joc teatral permetent-li aquest, expressar, experimentar i investigar amb tot allò que l’ inquieta, el motiva i encurioseix. […]

Article complet aquí!

casal estrena primavera teatre interpretació escola el timbal barcelona