Estrena la primavera!

Estrena la primavera! és un casal on, partint d’un centre d’interès i mitjançant el joc, l’experimentació i la creativitat, ens endinsarem en el món de les Arts Escèniques!

El casal serà un espai per donar veu a la creació dels infants i joves.

Contingut

El teatre ens aporta eines de creixement personal i ens ajuda a millorar les habilitats socials.

Durant els quatre dies de casal, treballarem diversos aspectes teatrals amb professorat especialitzat: expressió corporal, improvisacions i creació de personatges, llenguatges escènics, dramatúrgia, escenografia, atrezzo i vestuari.

El casal girarà entorn a un centre d’interès. Totes les activitats es centraran en l’exploració artística d’aquest i la creació d’un espectacle mitjançant el desenvolupament i experimentació de les diferents eines teatrals.

El darrer dia obrirem les portes a les famílies per veure les seves creacions. Presentarem allò que com a grup decideixin mostrar i podreu veure com treballen a l’aula. Aquesta aula oberta és opcional i entenem que moltes famílies no puguin ser-hi. Des de el timbal es gravarà la mostra i s’enviarà a les famílies.

Valors afegits del nostre Casal

Comptem amb professionals del sector especialitzats en l’àmbit de la pedagogia, l’educació social, el lleure i, per suposat, de les arts escèniques. D’aquí que sigui un casal de gran qualitat formativa.

No és un casal tan sols amb un alt component lúdic (i on la diversió està assegurada), sinó amb un alt component pedagògic i artístic. Cada setmana l’alumnat presentarà una peça teatral creada i preparada pel elles i ells.

Les instal·lacions estan dotades de totes les comoditats per fer un casal agradable, confortable i segur.

La ràtio (màxim 15 alumnes per grup) fa que l’atenció i la formació pugui esdevenir més personalitzada.

Serveis de: nevera, font d’aigua fresca, microones, utensilis i espai per menjar i biblioteca especialitzada.

A qui s'adreça

A Petits Grans Artistes amb ganes d’actuar i estrenar la primavera! Des d’infants nascuts el 2018 fins els joves nascuts al 2010. Divisió en franges d’edat segons les inscripcions.

Horaris i calendari

Del 25 al 28 de març de 2024.

Horari: de 9h a 14h.

Oferim servei d’acollida de 8:30 a 9h i de 14h a 15h.

Durant l’acollida, oferim l’espai del menjador, els utensilis, la nevera i el microones per l’alumnat que vulgui dur el seu dinar, així com personal acompanyant.

Informació personalitzada

Si voleu més informació del casal “Estrena la primavera!” podeu contactar amb la secretaria del centre. Truca’ns al 93 302 73 47 o escriu a escola@eltimbal.org i t’informarem de tot!

Programa complet i preus

Si vols veure el programa complet i consultar els nostres preus, fes clic aquí

Descomptes

10% de descompte:

• Si t’hi inscrius abans del 4 de març de 2024.
  • Si ets alumne de el timbal durant el curs 2023-2024.
  • Si us inscriviu dues persones de la mateixa unitat familiar.
  • Si un dels progenitors està a l’atur (cal presentar document DARDO).

Els descomptes no són acumulables.

[0] => Array
            [professor] => 25605