“El Octavo día” de l’Olga Álvarez torna a l’Antic Teatre

L’Olga Álvarez, professora de moviment del timbal, torna a l’Antic Teatre amb l’espectacle El Octavo Día, de la Cia La Taimada. En Jordi Ciurana i en Joan Calvete, alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior, i en Marc Vilajuana, antic alumne del timbal, són intèrprets col·laboradors en escena.

L’espectacle va ser presentat el passat mes de maig i va exhaurir localitats. Aquest cop es podrà veure del 16 al 19 de març, i les entrades es poden comprar online aquí o a taquilla.
Déu va crear el món en sis dies. El setè dia va descansar. El vuitè l’esser humà decideix agafar les regnes del seu propi destí i s’autodestrueix. El Vuitè Dia proposa un desplegament d’imatges oníriques i escenes performatives que mostren detalls de violència; un acte intrínsecament humà, sinistre, ple de bellesa i de sensualitat. L’obra presenta imatges pertorbadores per la seva simplicitat, per la seva bellesa plàstica, i per la inquietud, la sensualitat o la fredor que poden despertar en qui ho contempla. Aquesta és una proposta d’imatges i accions creades a través dels cossos de 5 intèrprets i 7 accionadors d’aquests cossos. Amb elles presentem homes que semblen monstres, i monstres tan fràgils que quasi semblen humans.