Estrena de “Si jo no hi fos (la festa seria més divertida)”

Després de la gran acollida que va tenir Et vindré a tapar, la cia Espai en Construcció estrena el seu segon espectacle el divendres 6 d’octubre a La Vilella TeatreSi jo no hi fos (la festa seria més divertida).

Si jo no hi fos (la festa seria més divertida) és un espectacle de creació col·lectiva, i ha estat dirigit pel nostre company Roger Ribó i interpretat per la Montse Bernad, el Xavier Pàmies i la Blanca Solé, tots tres membres de l’equip docent de el timbal. També és intèrpret la nostra antiga alumna Maite Bassa. La composició musical ha estat a càrrec del nostre antic alumne Albert Martí!

Molta merda, companys/es!

Imagineu-vos una festa. Vosaltres l’heu organitzada. Sona música. Hi ha gent ballant, rient, bevent. L’ambient és alegre, distès. I al racó, apartada de tot, sola, hi ha aquella persona a qui tothom ignora. La persona que tot ho observa. La que tot ho sap. La persona solitària del racó.

Benvinguts.

Podeu llegir més informació de l’espectacle aquí.