Inscripcions al Postgrau en creació teatral

Coneixes el Postgrau en creació teatral que oferim a el timbal?

Si tens ganes d’investigar, crear, interpretar i, en definitiva, vols professionalitzar l’impuls creatiu, el Postgrau en creació teatral és la formació ideal per a tu!

El Postgrau en creació teatral que oferim a l’escola de teatre de Barcelona eltimbal és un programa anual de formació i perfeccionament que permet l’adquisició d’eines per a la creació de peces teatrals en col·lectiu i per al desenvolupament de la pròpia veu i autonomia creativa de l’intèrpret.

A partir d’exercicis basats en la pedagogia de Jacques Lecoq treballarem les dinàmiques i les estructures dramatúrgiques de diferents territoris teatrals. Així mateix, aprofundirem en les bases interpretatives de cada territori a través del treball individual en improvisació i anàlisi del moviment.

Els objectius del Postgrau en creació teatral són:

• Capacitar l’actor/ actriu per crear les seves pròpies peces teatrals.
  • Dotar l’intèrpret d’eines per al treball de creació en col·lectiu.
  • Aprofundir en el coneixement dels territoris teatrals i les seves dinàmiques tant a nivell dramatúrgic com interpretatiu.

Inscripcions a les proves d’accés

El Postgrau en creació teatral està adreçat a graduats/es en art dramàtic (ESAD, CFGS, Formació Professional amb titulació pròpia) i professionals del sector sense titulació que puguin acreditar experiència professional.

Cal superar una entrevista-audició amb el coordinador del Postgrau on caldrà presentar una peça d’entre 3 i 5 minuts de creació pròpia basada en el tema: dues forces oposades.
L’alumnat que hagi cursat satisfactòriament el Pla de Formació Actoral o el Cicle Formatiu de Grau Superior a el timbal estan exempts d’aquesta prova.
*Els itineraris d’especialització sempre poden estar subjectes a la orientació acadèmica que el tutor/a proposi segons les aptituds i el procés formatiu de la persona estudiant.

Les proves individuals es faran fins el 16 d’octubre en horaris concertats i sempre que quedin places lliures. Un cop la persona és admesa s’inicia el procés de matriculació. Les places que oferim al postgrau són limitades!

Per concertar l’entrevista-audició pots contactar amb la secretaria del centre escrivint a escola@eltimbal.org o trucant al 93 302 73 47. La prova es realitzarà a les nostres instal·lacions del carrer Roger de Flor 85, 08013 (Barcelona).

Més informació d’interès

Per a més informació sobre el Postgrau en creació teatral, pots llegir l’article al blog de eltimbal: “Postgrau en creació teatral. El llegat de Lecoq i la poètica del moviment”.

escola creació el timbal