Tast escènic 2021-2022

Arriba la segona edició del Tast Escènic del curs 2021-2022!

El Tast Escènic és un esdeveniment d’exhibició amb públic de peces teatrals de creació pròpia de l’alumnat dels plans d’estudi de formació professional (CFGS en tècniques d’actuació teatral i Pla de Formació Actoral). És, doncs, una oportunitat per a explorar la creativitat i la veu artística dels i les estudiants, tot provant-se en una situació amb espectadors/es reals. A més, és un dels instruments d’avaluació vinculat a l’assignatura “Introducció a l’anàlisi teatral”, del currículum pedagògic.

El Tast Escènic té un valor històric per a la nostra escola de teatre, i és un dels nostres segells identitaris; la primera edició data dels primers anys de l’escola al Carrer Portaferrissa.

La primera edició del Tast Escènic 21-22 es va celebrare el passat mes de febrer, i aquesta segona edició tindrà lloc el 29 d’abril a les 19.30h, a l’aula 4. Estarà obert a públic, amb aforament limitat.

Obitus
Ana Paula González, Laia Soria Ramos i Marina Fernández Placencia
1r Pla de Formació Actoral

Isabel ha tingut un accident, sense haver-ho vist a venir, de sobte es troba entre la vida i la mort. Llàstima que, com un fruit madur que cau pel propi pes de ser, la decisió no està a les seves mans

La serp ja no es mossega la cua
Txell Galindo, Lluna Marqués i Paula Peñas
1r CFGS en tècniques d’actuació teatral

Què passa després de la mort quan tu no et mors? Aquesta peça intenta respondre a aquesta pregunta representant de manera simbòlica les cinc etapes de dol: Negació, Ira, Negociació, Depressió i Acceptació. Es representen algunes de les possibilitats enfront la nostra actitud davant la mort i com l’entenem i quina relació tenim amb ella. Tot plegat ens mostra un viatge intern conseqüent d’un previ contacte amb la mort, que convidarà, si més no, a la reflexió de l’espectador.

BAoAB
Marina Nebot, Josep Maria Elorza i Jordi Homs
1r Pla de Formació Actoral

En Bernat reconeix en una App de cites a una amiga, l’Anaïs, amb qui fa anys que no hi parla. Un petit conflicte els va separar. Intentarà contactar amb ella a través del xat. Quedaran i parlaran i recordaran vells temps i aprofundiran en el motiu del conflicte i com els va afectar durant tot aquest temps.

Incubus
Gabriel Cortés, Idaly Segarra, Lorena Martínez i Lucia López
1r CFGS en tècniques d’actuació teatral

L’Anna es prepara per anar a dormir. L’endemà té un càsting molt important per a ella. Se sent nerviosa i insegura a la vegada que il·lusionada. Tots aquests sentiments acabaran reflectint-se als seus somnis però…. acabaran influint al seu càsting?

Mai no has marxat
Estel Roig, Ainà Sitges ,Mar Berlanga, Roger Creus i Júlia Planes
1r CFGS en tècniques d’actuació teatral

Dos germans es troben al carrer després de molt temps sense veure’s. Aquesta trobada ens portarà a moments passats, a records de la infantesa i a aquells moments difícils que els van portar a prendre camins diferents.