Carnestoltes de Barcelona 2014 El Timbal

Carnestoltes de Barcelona 2014 El TimbalDiumenge 2 de març de 2014, per la tarda.

El Timbal ha participat aquest any, al carnestoltes 2014que organitza l’Ajuntament de Barcelona.

La nostre participació ha estat en diferents àmbits i personatges:

Ens sentim orgullosos de proporcionar feina a ex-alumnes que ja fa us anys varen fer la formació professional amb nosaltres….. han fet de Bufons de la cort del Rei Carnestoltes.

També han participat els alumnes que aquest any estan fent la formació EA, fent també de bufons i d’agregats dels 7 ambaixadors. Per a tots ells ( en total 22 persones) ha suposat una pràctica i experiència magnifica de teatre de carrer.

Per acabar, una trentena de voluntaris, alumnes de diferents grups d’adults i de joves de l’escola, han acompanyat el seguici de l’ambaixador blau cel, el representant del barri de Les Corts i Pedralbes,

Carnestoltes de Barcelona  2014 El Timbal

El cercavila es va iniciar al mercat de Santa Caterina, i va seguir per la Via Laietana, pel carrer Plateria fins a Santa Maria del Mar, i pel passeig del Born fins a la Plaça Comercial on hi havia l’escenari central i on es va celebrar la gran festa amb una ballada de la “flashmob” la coreografia que tothom que volia es va aprendre de forma virtual i que es va representar amb gran participació de tothom  i la famosa “Taronjada” : antigament una guerra de taronges, avui en dia una llençada de globus gegants de color taronja i confeti taronja. Per acabar la festa, el ball popular amb la orquestra…. ( adjunto un doc de la convocatòria on s’explica amb mes detalls com va anar tot plegat….)

Tothom s’ho ha passat molt be, i esperem que l’any que ve puguem repetir l’experiència.

Adjuntem link de l’Ajuntament de Barcelona que recull reportatge fotogràfic de l’esdeveniment: