La formació en Centres de Treball, al Cicle Formatiu de Grau Superior que impartim

• el timbal FORMACIÓ

LA FORMACIÓ EN CENTRES DE TREBALL, AL CICLE FORMATIU DE GRAU SUPERIOR QUE IMPARTIM

Els nostres alumnes de segon curs del Cicle Formatiu de Grau Superior en Tècniques d’actuació teatral, a més de seguir les seves classes presencials a el timbal,  cursen pràctiques en Centres de Treball (FCT), sota la coordinació de la secretaria acadèmica del nostre centre.

La FCT permet a l’alumnat del CFGS conèixer i aprendre la professió del seu oficio, bé sigui en l’àmbit artístic, formatiu i/o de dinamització social.

Per a la nostra primera promoció del CFGS en tècniques d’actuació teatral hem establert convenis de col·laboració amb una àmplia relació de professionals i projectes com ara la Sala Beckett, el Círcol Maldà, la plataforma de creació, treball i gestió d’espectacles la Perla 29,  La Seca Espai Brossa- La Seca Teatre, l’Ateneu Popular de Nou Barris, la companyia Parking Shakespeare, la Xixa Teatre Associació, el Teatre Tantarantana, així com establir relacions amb la Fira de Teatre al carrer de Tàrrega i la Fira Mediterrània de Manresa.

Formació a Centres de Treball, al Cicle Formatiu de Grau Superior que impartim
La Hostalera. LA Perla 29. Camerinos.

El nostre alumnat ha pogut ( i està en procés) seguir processos de creació com “La desaparició de Wendy” de Josep Maria Benet i Jornet, dirigit per l’Oriol Broggi (Sala Beckett), amb la nostra alumna Marta Rebulà; “L’Hostalera” de Carlo Goldoni (La Perla 29), amb el Jordi Ciurana; “Fair fly“, projecte de la companyia La Calòrica (al Teatre Tantarantana), amb l’Abel Montes; “Barbes de balena” (Círcol Maldà), amb la Laura Solé; “Déu és bellesa” (Cia Parking Shakespeare), amb l’Arnau Font. Ha format part de programes formatius d’aplicació de les arts escèniques a la transformació social com ara l’assignatura de teatre a l’escola de joves de circ de Nou Barris, amb el Guillem Sunyer; les activitats de l’associació La Xixa Teatre a Can Baró i a la Casa Àsia (Barcelona), tot aplicant les metodologies del teatre fòrum i de l’oprimit, amb la Marian Rodés. Participar en el procés de creació del projecte “L’Assemblea“, dut a terme per les cooperatives Coop de mà, el timbal i la companyia )e(espai en construcció, amb l’Àlex Saiz i l’Arnau Font.

Formació a Centres de Treball, al Cicle Formatiu de Grau Superior que impartim
L’Assemblea. )E(Espai en construcció, el timbal, Coop de mà. Actuació a la FESC 2016.

Les pràctiques en centres de treball (FCT) completen la formació del nostres alumnes del cicle formatiu de grau superior en Tècniques d’actuació teatral al donar-los l’oportunitat d’introduir-se en el món laboral i professional. A la vegada, per a el timbal ha permès i permet una estreta col·laboració  que valorem molt positivament amb l’activitat professional i els centres de producció, formació i dinamització social.

S’estàs interessat/da en saber més del CFGS en tècniques d’actuació teatral clica aquí.